donderdag 3 september 2009

Maximaal +0 dBm

Vanochtend voortvarend handen geschud; het blijkt echt normaal te zijn. Goede werkdag gehad, wel erg rustig: veel collegae blijken op 'apprentissage' (als onderdeel van een leer/werk-programma).

David heeft geholpen om een 40 dB RF versterker door te meten, nadat ik 'm per ongeluk mishandeld had. (Nu bij de ingang daarvan maar een stickertje 'MAX 0 dBm!' geplakt...) Gelukkig doet 'ie het nog en nu weet ik meteen hoe precies ik die 40 dB moet opvatten (niet zo precies: 42 dB +/- 3 dB).

Verder niet zoveel meegemaakt. Ik realiseer me wel dat ik bij gebrek aan internet meer op mijn naaste ben aangewezen omdat ik minder zonder te vragen kan uitzoeken. 'Please swallow your pride, when I have things you need to borrow, for no-one can feel those of your needs that you won't let show.' Een gratis oefening, waar ik helemaal geen zin in heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten